کشف 11 بی ام و صفر کیلومتر!!!

ب ام و سری 5 کد E34

کشف 11 بی ام و صفر کیلومتر سری 5 در بلاگوراد بلغارستان باعث خبرهای ساز شدن در سایت های خودرو شده است.

افراد زیادی درباره 11 بی ام و صفر کیلومتر کشف شده در انباری متروکه صحبت می کنند. منظور ما 11 ب ام و سری 5 کد E34 است که اخیرا در شهر بلاگوراد بلغارستان پیدا شده اند. این خودروها چند روز گذشته نقل مخافل خودرویی بوده اند اما متاسفانه خودروهایی خاص و ویژه نیستند. ابتدا تصور میرفت این خودروها نهایتا حراج خواهند شد و با قیمت های قابل قبولی به فروش خواهند رفت اما بنا به گفته ی موسس پیج طرفداران ب ام و در بلغارستان، این خودروها هرگز حراج نخواهند شد. البته ما نمی توانیم صحت سخنان این فرد را تایید کنیم اما او ادعا می کند داستان واقعی درباره ی این خودروهای لوکس آلمانی را می داند.

داستان این خودروهای صفر کیلومتر با آنچه که یک هفته ی اخیر منتشر شده کاملا فرق می کند. بنا به گفته ی این فرد، یک نمایندگی اسپانیایی در سال 1994 ورشکست شده و یک سرمایه گذار اهل بلغارستان شانس خرید 186 دستگاه سری 5 صفر کیلومتر با قیمت بسیار خوب را داشته است. اندکی بعد دولت بلغارستان تصمیم میگیرد مالیات VAT را تصویب کند که به صورت خودکار باعث افزایش 20 درصدی قیمت خودروها می شود و بدین ترتیب این معامله ی بسیار خوب لغو می شود.

در ادامه ماجرا گفته شده است : 
در طی تمامی این سال ها حدود 175 دستگاه خودرو تا سال 2016 فروخته شده و بعدا خودروی باقی مانده توسط طرفداران در انبار پیدا می شوند. این خودروها فاقد اسناد کامل هستند و بنابراین به خاطر قوانین جدید نمی توانند پلاک شوند. همچنین این خودروها با هیچ یک از قوانین پلاک گذاری و آلایندگی منطقه یورو هماهنگی ندارند.

به نظر میرسد آینده این خودروها خیلی روشن نیست. ظاهرا این خودروها به خاطر آسب های وارده به سقف و بدنه نیازمند رنگ آمیزی کامل هستند و بسیاری از قطعات و تجهیزات این خودروها از رویشان باز شده است.